Ügyfél: Abductive Automotive Kft.

Bejövő levél

Feladó: Kati <ugyfelszolgalat@abduauto.hu>

Tárgy: SOS – krízishelyzet

Sziasztok!

Kati vagyok, az Abductive Automotive önvezető autókat forgalmazó cég ügyfélszolgálatának vezetője. SZ.A.K.I. eddig nagyon jól szuperál, rengeteget segített nekünk, de van most egy elég szélsőséges helyzet, amiben szeretném a segítségeteket kérni. Az egyik vásárlónk nemrég iszonyúan feldúlt és minősíthetetlen hangnemben hívott fel minket, hogy azonnal javítsuk meg az önvezető autóját és fizessünk neki kárpótlást, mert az autó elrabolta és a munkahelye helyett valami ismeretlen helyre vitte el. De se bemutatkozni nem hajlandó, se azt elmondani, hol is van pontosan, vagy mit kért az autótól, hova vigye. Eléggé pörögnek az események, tudtok nekem SOS segíteni?

Köszi!

Kati

Ügyfélszolgálati vezető – Abductive Automotive

1. Delegálandó feladat:
Az ügyfél lenyugtatása

Ahhoz, hogy kezelni lehessen a helyzetet, első körben ki kell hozni a jóembert a sértett és agresszív vagdalkozásból és kideríteni, ki is ő és pontosan mi is történik vele.

Válasszátok ki, melyik PU Hero és annak melyik skillje segíthet lenyugtatni az ügyfelet és megfelelően kideríteni, mi is történik!

2. Delegálandó feladat:
Autó megfékezése és hiba felmérése

Mivel emberünk látszólag képtelen kezelni a helyzetet, nekünk kell belenyúlni az önvezető autó rendszerébe és megállítani azt. Emellett ki kell deríteni, miért kezdett az autó önfejűsködni.

Válasszátok ki, melyik PU Hero és annak melyik skillje segíthet megállítani az autót és feltárni a hibát!

3. Delegálandó feladat:
Ügyféladatok kiderítése

Úgy tűnik, hogy az autó csak egy rutin útvonalon mozog, amit valószínűleg egy másik családtag mentett el. Az adatbázisokból ki lehet deríteni az ügyfél pontos adatait és hogy mikor, milyen természetű rendszerfelülírások történtek, így visszakövethető a hiba forrása.

Válasszátok ki, melyik PU Hero és annak melyik skillje segíthet kideríteni az ügyfél adatait és a hiba természetét!

4. Delegálandó feladat:
Ügyfél átfordítása

Hamar kiderül, hogy az ügyfél felesége előző nap az oviba tartó útvonalat véletlenül “OBI” néven mentette el, így a férj szokásos barkácsáruházba tartó útvonala megváltozott. Miután ezt sikerült detektálni és kideríteni, mennyi sara van ebben az ügyfélnek, jöhet az a rész, ahol az ideges embert át kell fordítani hálás ügyfélre.

Válasszátok ki, melyik PU Hero és annak melyik skillje segíthet az ügyfél idegességét hálába fordítani!

MIUTÁN MIND A NÉGY FELADATHOZ RENDELTETEK PU HERO-T ÉS A SKILLJÉT, MENJETEK AZ ABDUCTIVE AUTOMOTIVE KFT. ÁLLOMÁSÁRA!