Schőberl Frigyes

Schőberl Frigyes

Game designer

Kreatív, ötletgazdag és kifogyhatatlan energiával rendelkező játékfejlesztő, aki nemcsak a tervezőasztalnál érzi otthon magát, hanem játékvezetőként laza humorával is feldobja a hangulatot. Több mint 6 éves játéktervezői tapasztalatát nem csak az [eureka], hanem a nemzetközileg méltán elismert és népszerű Mindclash Games társasjáték kiadó oszlopos tagjaként is kamatoztatja. Szabadidejében nem fél longboardra pattanni illetve a húrok közé csapni.

Mire vagy a legbüszkébb?

A szüleimre, amiért példaértékűen neveltek fel és amiért lehetővé tették, hogy az legyek, aki csak akarok – akár gyümölcs a joghurtban. Büszke vagyok a kis feleségemre is, mert a legnehezebb helyzeteket is meg tudjuk oldani közösen – akkor is, ha a legnehezebb helyzet mi magunk vagyunk. Magamra pedig azért vagyok büszke, mert egyre jobban megy az, hogy mindenben a jót, a pozitívat lássam, értékeljem azt, amim van és ne pazaroljam az energiáimat a “mi lett volna ha” meg “kár, hogy nem így meg úgy” és az ehhez hasonló dolgokra.És büszke vagyok mindenkire, aki ha felszáll a buszra vagy a villamosra, rögtön hátramegy és nem áll le a közepén, nem áll meg az ajtóban.

Mi a szuperképességed?

A türelmem, ami a végtelen felé konvergál, a megértőkészségem, ami ezzel jár és az EQ-m, amikre így gyütt már szuperképességként tekintek. Igyekszem ezt más emberekkel is éreztetni, megtapasztaltatni, hogy mennyire kifizetődő, ha türelmesek vagyunk és igyekszünk a másik fejével is gondolkodni, meglátni a világot, így megértve az ő motivációit is, hogy mit miért csinál.

Miért szeretsz velünk dolgozni?

Egyrészt, mert az Eureka olyan értéket, színvonalat képvisel, amit nagyon keveseknél tapasztaltam. Jó érzés olyan márka mögé állni, amit büszkén képviselhetek. Másrészt mert odafigyelünk az emberekre. Ez igaz azokra, akik igénybe veszik a szolgáltatásainkat, hogy a lehető legjobb élményben legyen részük és igaz a csapatra is – nem csak teret adunk egymásnak, de ösztönözzük egymást az önmegvalósításra. És mert mindenki nagyon jófej, emiatt bármit is csinálunk, azt sosem munkaként élem meg.

Ha egy lakatlan szigetre vetődnél, és csak egy tárgyat vihetnél magaddal, mit választanál?

Ez nyilvánvaló. Egy nagy teljesítményű hordozható hangszórót vinnék, hogy bömbölhessen a metál, miközben építem a tutajt, amivel elhagyom a szigetet.