Szervezeti kézikönyv a hibrid munkavégzésre való átálláshoz
Olvasási idő: 3 perc
A hibrid munkavégzés egy olyan új munkarend, amely – megfelelően megvalósítva – növelheti a csapatok teljesítőképességét, hiszen egyesíti magában a rugalmas munkavégzés előnyeit, és a közös munka kedvező csoportkohéziós hatását.
Napjainkban a hibrid működés mellett szól az az érv is, hogy így korlátozhatjuk az egy légtérben azonos időben tartózkodó kollégák számát, ezzel védve az egészségüket. Az őszi hideg-nedves időjárás kedvez a vírusok terjedésének, ezért elérkeztünk az évnek ahhoz a szakaszához, amikor nem lehet tovább halogatni az átállást. Aki megteheti, annak legkésőbb a következő hetekben el kell kezdenie a hibrid munkavégzés bevezetését.
Ehhez készítettünk Nektek egy útmutatót, amelyet ide kattintva le is tölthettek.
Ennek a kiadványnak az elkészítéséhez külföldi tanulmányokat dolgoztunk fel, és mélyinterjúkat készítettük ügyfeleink HR és menedzsment vezetőivel. A megkérdezett vállalkozások között megtalálható integrált technológiai szolgáltató, gyógyszeripari óriás, televíziós műsorszolgáltató, digitális játékfejlesztő és reklámügynökség is, átlagosan 100-500 fő dolgozói létszámmal.
A célunk ezzel a szervezeti kézikönyvvel az, hogy a változásban kulcsszerepet betöltő kollégák munkáját megkönnyítsük.
- Vezetőként felhívjuk a figyelmed a legfontosabb átgondolandó kérdésekre, és azokra a készségekre is, amelyekre “hibrid vezetőként” szükséged lesz. Az esettanulmányokból megismerheted mások tapasztalatait is.
- HR-esként a kézikönyvben nemcsak arra találhatod meg a választ, hogy hogyan készülj fel a hibrid munkavégzésre munkajogi szempontból, de ráláthatsz a vezetői és csoportvezetői feladatokra, így felkészülhetsz az ő támogatásukra is.
- Csoportvezetőként pedig a távoli meeting hatékonyságának növelésétől kezdve csapatod mentális egészségének megőrzéséig találsz benne hasznos best-practice-eket.
A hibrid munkavégzésről összeállítottunk egy webinárt is, amelyen a kézikönyvben tárgyalt témakörök mellett a Ti kérdéseitekről is beszélünk. A webinárra is a kézikönyv oldalán tudsz jelentkezni.
Ha még csak készültök a hibrid munkavégzés bevezetésére, azért, ha már benne vagytok, akkor pedig azért töltsd le a szervezeti kézikönyvet – és ha hasznosnak érzed, küldd tovább kollégáidnak is!

Szerző: Kalmár Péter – Eureka Games alapító
Ha beindítottuk a gondolataidat,
és szeretnél ezekről beszélni, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és foglalj időpontot egy online 30 perces ingyenes konzultációra.
Időpontot foglalok