Okos Játék az Okosotthon Konferencián
Olvasási idő: 4 perc
Az Eureka Games csapatával a szervezetfejlesztés és a csapatépítés mellett számtalan olyan projektben is részt veszünk, ahol szakmai tapasztalatunkat kamatoztatva érjük el a résztvevőkben az Eureka-hatást: vagyis olyan projekteket teszünk élményszerűvé és lebilincselővé, mint például az ország legnagyobb élő és online HR-konferenciája, valamint élettel töltünk meg digitális platformokat, marketingkampányokat és közösségi eseményeket.
Kedvenc eszközünk a játék, de nem csak ehhez értünk: a történetmesélés, a világépítés, a vizualizáció, a pszichológia, a kommunikáció, a marketing és az üzleti szakértelem sokszor tesztelt és célra szabott mixét használjuk, hogy elérjük a partnereinkkel együtt kitűzött célokat.
De mit teszünk akkor, ha egy igazi hi-tech közösség kütyü-paradicsoma adja az apropót? Hát egy vérbeli TechMérettetésre hívjuk meg a közönséget![vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=uNwEbXrmzLk”]2021. február 18-20. között zajlik az első online Okosotthon Konferencia, a Smart Home Expo. A konferencián nem csak a szakma képviselői, hanem minden, az okosotthonok iránt érdeklődő látogató megkap minden naprakész információt és aktuális érdekességet, melyekkel otthonaik akár egy olyan futurisztikus lakóhellyé válhatnak, ahol minden eszköz azért dolgozik, hogy a hétköznapjaik a lehető legkényelmesebbek és élménnyel telik legyenek.
Smart Eureka
A Smart Home Expo 2021 szervezői, a SmartOpert és az Xhibition azért keresett meg minket, hogy az expo látogatói új élményekkel gazdagodjanak az online konferenciák eddig megszokott menetétől eltérően. Egy expo nemcsak a lebilincselő előadásokról szól, hanem azokról a szakmai kiállítókról is, akik elhozzák a közönség elé az iparág újdonságait és trendjeit.
A kiállítókat egyenként végiglátogatni azonban sokszor fáradtságos és céltalan időtöltésnek tűnik. Hogyan motiváljuk hát a közönséget arra, hogy a kiállítói teret érdeklődéssel és lelkesedéssel barangolja végig? Invitáljuk őket egy játékra!
A résztvevőket TechMester, a világ legokosabb és legmenőbb szuperhőse várja, aki hamarosan nyugdíjba vonul ezért hirdetést tesz közzé: aki átmegy mindhárom próbatételén, bekerül a jelöltek közé, akik közül kiválasztja méltó utódját. Jelige: denevér és vasjelmezesek kíméljenek.
TechMester Játszmája a konferencia teljes ideje alatt elérhető a látogatóknak, akik az ezermester-guru feladványainak megoldásával részt vehetnek egy sorsoláson az értékes nyereményekért.
A játék kiindulópontja egy önálló stand a kiállítók között: ez TechMester Műhelye, ahol a kissé flúgos techguru videóüzenettel és egyszerű, ám mégis csavaros feladványaival várja a résztvevőket. A kihíváson a Szuper Mesterséges és Önvezérelt Tyűdedurva Intelligencia (SZMÖTYI) segíti a próbatételre érkezőket, akiket a segítőkész AI bármikor eligazít. A közönség a kiállítók között kutakodva bukkanhat az egyes küldetések végrehajtásához szükséges nyomokra és ezeket megfelelően felhasználva juthatnak el SZMÖTYI adatbázisába és írhatják be magukat a nyereményjáték résztvevői közé
És hogyan teljesítették a látogatók TechMester próbatételét?
Ez az okosotthon konferenciát követően hamarosan kiderül, egy újabb cikkünkben bemutatva a konferencia és a játék eredményeit, valamint a közönség visszajelzését.
Ha pedig Te magad is szeretnél részt venni TechMester Játszmáján, akkor várunk szeretettel a Smart Home Expo 2021-en február 18-20. között, ahol az ingyenes látogatói jeggyel Te is megmérettetheted magad!
DOBD FEL TE IS A KONFERENCIÁDAT, VARÁZSOLD EL A KÖZÖNSÉGED, ÉRD EL KÖNNYEDÉN ÉS JÁTÉKOSAN AZ ÜZLETI CÉLJAIDAT – KERESS BENNÜNKET ÉS TERVEZZÜK MEG EGYÜTT A KÖVETKEZŐ NAGY DOBÁSODAT!
Szerző: Kalmár Péter – Eureka Games alapító
Ha beindítottuk a gondolataidat,
és szeretnél ezekről beszélni, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és foglalj időpontot egy online 30 perces ingyenes konzultációra.
Időpontot foglalok