Játékosítás
Az üzletben azért játszunk, hogy…
…segítsük a bevonódást, motiváljuk a közönséget és fokozzuk a felhasználói élményt!
Az üzletben a játék elsődleges célja a “flow-élmény”.
Játékosítással feldobhatsz egy marketing-kampányt, megmozgathatod a konferenciád teljes közönségét, vagy segítheted, hogy a csapatod könnyebben megszokjon egy új irodát.
Megtervezzük neked, hogyan használd a gamification eszköztárat a legjobban!
Nekik (is) fejlesztettünk már játékot
A munka játékosítása bevon, aktivál, összeköt, közösséget épít
A modern vállalati kultúrában a “munka” és a “játék” általában két tökéletesen ellentétes pólus. Ennek egyszerűbb oka az a klasszikus paradigma, miszerint a munka nem lehet szórakozás, a játék pedig gyerekes, komolytalan dolog.
A gamification segít megkeresni a munkafolyamat izgalmas/szerethető/játékosítható részeit, így ahelyett hogy dolgozol, lefárasztod magad, majd játékkal pihensz, munka közben is igazi élményben lesz részed!
Ma már bizonyított: a játék fejleszti a szürkeállományt, segíti a gördülékeny kommunikációt és társas kapcsolataink kialakítását, valamint oldja a stresszt és hozzájárul az információk mélyebb beépüléséhez.
Épp ezért a munkavállalói életciklus szinte minden állomásán (toborzás, kiválasztás, beillesztés, megtartás, képzés-fejlesztés) kiválóan alkalmazható.
Talent Kiválasztás az Unicredit Bank részére
32 jelölt | 5 csoportos játékosított AC | 20 kiválasztott Talent
Mi a közös a kalandozó lovagokban és az Unicredit Tehetségeiben? Hogy mindannyian olyan erényeket mutatnak és értékeket vallanak, melyeknek köszönhetően a munkahely nemcsak az egy helyen dolgozó emberek gyűjtőhelye lesz; hanem egy inspiráló, tudásmegosztáson alapuló, együttműködő, a sikereket közösen elérő közösség, ahová tartozni jó. Ezt bizonyították az Unicredit Talent jelöltjei egy kiválasztási játékban, Hommofisz Királyságában kalandozva.
Amikor a célközönséged “elvégzi helyetted a munkát”
Játék közben két alapvető érzelem kapcsol be mindannyiunknál: az akarat (ambíció, hajtóerő) és az élvezet (izgalom, öröm).
Épp ezért bármilyen esemény (tréning, konferencia, csapatépítés, üzleti vacsora…) vagy akár marketingkampány hatékonyan játékosítható.
A jól megtervezett gamification eszközökkel arra veheted rá a célközönséged, hogy “helyetted dolgozzon”: aktívan tartja őket, versenyeztet, bevon a kampányba, emlékeztet a márkára.
A pozitív visszacsatolás, a siker, a közösségi élmény szinte bármilyen üzleti célodat tökéletesen szolgálják, a kapcsolatépítéstől az értékesítésig.
Köszönjük a keretjátékot, a kiállítókkal beszéltem, és nagyon elégedettek voltak azzal a megoldással, amit szállítottatok. Figyeltetek a kiállítói igényekre, az egyenlő feltételekre, és még szórakoztató is volt – köszönjük!
Zsák Péter – SmartOpert tulajdonos, ügyvezető (szervező)
A játékosítás legfontosabb célja a viselkedéstervezés.
A résztvevők fejével gondolkodunk: sosem maga a játék a lényeg, hanem a játékos.
Tervezés közben folyamatosan szem előtt tartjuk a potenciális résztvevők karakterisztikáit, igényeit, hogy milyen triggerekkel, mechanizmusokkal milyen élményt érhetünk el náluk.
Több játéktervező is dolgozik csapatunkban, akik társasjátékos, illetve videojátékos mechanizmusok, triggerek segítségével tervezik meg a játékélményt, valamint azt is, hogyan tartsuk a résztvevőket flow-ban és hogyan érjük el náluk a megérdemelt siker élményét.
Ezeket a módszereket folyamatosan teszteljük és finomítjuk.
Techmester keretjáték a SmartHomeExpo 2021-en
1321 regisztrált résztvevő | 50 online előadás | 11 szakmai kiállító
Hogy mitől is volt más a SmartHomeExpo, mint más okosotthon konferenciák? Például ott volt TechMester, aki rögtön egy csomó ajándékkal árasztotta el a konferencián részt vevő és "arra érdemes" jelentkezőket. Emellet segített körülnézni, megismerkedni a többi résztvevővel, előadóval és kiállítóval, és vele még többet megtudhatott a közönség az okosotthonok világáról.
Kérj egyedi, személyre szabott ajánlatot!
Az első beszélgetéshez az időpontfoglalás fél perc és csak néhány kattintás.
Ha elküldted az üzeneted, küldünk egy megerősítő e-mailt a legfontosabb információkkal, és 1 munkanapon belül személyesen jelentkezünk nálad telefonon vagy emailben.
Kérdésed van?
Írj nekünk!