Szervezeti Playbook

Hibrid munkavégzés lépésről lépésre

Töltsd le az [EUREKA] szakértőinek e-bookját, hogy céged gördülékenyen váltson hibrid munkavégzésre!

Az elmúlt másfél év rendkívüli változásokat hozott a munka világában; cégek hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt változtatni kényszerültek megszokott működésükön. A HR, a vezetők és a csapatok korábban soha nem látott kihívásokkal kerültek szembe, a megoldás pedig minden vállalat és csapat esetében egyedi. Van azonban néhány közös pont, amelyre valamennyi szervezetnek érdemes odafigyelnie, hogy a hibrid munkavégzésre való átállás a lehető leggördülékenyebben történjen.

Miről szól az Ebook?

A Szervezeti Playbookot a globális munkaerőpiac és Partnereink tapasztalataiból, valamint friss tanulmányokból állítottuk össze. A hazai cégeknél leggyakrabban előforduló kérdésekre fókuszáltunk, és ezekre gyakorlati tanácsokkal, pozitív esettanulmányokkal adunk választ.

Azt gondolom, hogy az [eureka] által készített szervezeti playbook hiánypótló a maga nemében, mert bár mostanában már mintha a csapból is a Covid utáni visszatérés kezelése és az ehhez kapcsolódó HR-es teendőkre vonatkozó cikkek folynának, ilyen részletes, a lényegre fokuszáló és kézzelfogható megoldási javaslatokkal rendelkező kiadvány / összefoglalás még nem született. A személyes kedvencem a trial & error működés; alig várom, hogz kipróbáljam (egyelőre még “kicsiben”).

Bakos Blanka – Ingram Micro Magyarország Kft.
HR manager

Milyen témákat érint a szervezeti kézikönyv?

A változó körülményekre való felkészülés lehetőséget ad egy új, hatékonyabb működési modell kialakítására, amelyben munkáltatók és munkavállalók egyaránt megtalálják a számításukat. Az átállással kapcsolatban felmerülő kérdésekre ad választ, útmutatást az e-book.

Felkészülni a bizonytalanra munkaügyi és HR szempontból

  • A munkavállalói igények felmérése
  • Irodaterek átalakítása
  • Munkaügyi teendők
  • HR kihívások

Felkészülni a bizonytalanra vezetői szempontból

  • Túllépni a szakértői-vezető szerepkörön
  • Vezetői mindset-váltás és stílus kialakítása
  • Világos szervezeti célok és stratégia
  • Az eredmények mérése

Felkészülni a bizonytalanra a csapat szempontjából

  • A távmunka legyen az alap?
  • Meeting kultúra és kommunikációs flow kialakítása
  • Időgazdálkodás és csapatkommunikáció
  • Csapategység és egészség

Kinek ajánljuk, és miben segít az e-book?

Vezetőként

Az e-book segítségével megtervezheted a hibrid munkavégzésre való átállás lépéseit, a megvalósítás hetei-hónapjai alatt pedig megőrizheted a fókuszt. Ráirányítjuk figyelmed a bizonytalanság kezeléséhez szükséges legfontosabb vezetői készségekre is, így ezekre tudatosan odafigyelve fejlesztheted magad.

HR-esként

Az e-book amellett, hogy összegyűjti a számodra legfontosabb tudnivalókat az “új normálisról”, a szervezet egészének értékes információkat, javaslatokat tartalmaz. Így Te lehetsz az az információs háttér, amelyre a kollégáid támaszkodhatnak az átállás időszakában.

Csapatvezetőként

Az e-bookban hasznos javaslatokat, és működő best practice-eket találsz a meetingek szervezésétől kezdve, a távolról és az irodában végzett munka egyensúlyának megtalálásáig – hogy minél rövidebb idő alatt minél hatékonyabban dolgozhass a csapatoddal, hibrid munkavégzés keretei között.

A hibrid munkavégzés bevezetéséhez kapcsolódó szolgáltatásaink

  • Vezetőknek és a teljes szervezetnek szóló webinár*
  • A hibridben való együttműködés hatékonyságát növelő workshop
  • Csapategységet és egészséget támogató programok
  • Vezetői készségeket és kompetenciákat fejlesztő tréning
  • Csapathatékonyságot és munkafolyamatokat optimalizáló workshop
  • Erősségek tudatosítása és a kiválóság elérése workshop

(*Fontos! Ez nem a szervezeti kézikönyvhözkapcsolódó ingyenes webinár, hanem a Ti saját szervezetek számára összeállított, az egyéni igényeitekre reflektáló program.)

Egyedi megoldásra lenne szükséged?

A hibrid munkavégzésre való átállás minden szervezet életében különbözőképpen zajlik. Kézikönyvünk és webinárunk itinert ad a változás levezényléséhez, azonban ha támogatásra van szükséged a gyakran évtizedek óta elfogadott, begyakorolt normák felülírásához, valamint a folyamat lépéseinek megtervezéséhez és végrehajtásához, akkor egyedi szervezetfejlesztési megoldással tudunk segíteni Téged.

Kik vagyunk mi?

Életvidám és elhivatott trénerek, coachok, munkapszichológusok, HR és szervezetfejlesztési szakértők. Az [EUREKA] csapata több, mint 300 céggel dolgozott már együtt a vezetők és a csapatok elköteleződésének és eredményességének fejlesztésén.

Ez több, mint 7000 munkavállalót jelent.

A jelenlegi helyzetben a hibrid munkavégzésre való átállás folyamata az egyik legmeghatározóbb élmény a munkahelyi közösségek számára. Minél gördülékenyebben tud egy csapat alkalmazkodni ehhez az új helyzethez, annál könnyebben veszi majd a többi akadályt is, ezért foglalkozunk ezzel mi is kiemelten.