Szervezeti Playbook
Töltsd le az [EUREKA] szakértőinek e-bookját, hogy céged gördülékenyen váltson hibrid munkavégzésre!
Az elmúlt másfél év rendkívüli változásokat hozott a munka világában; cégek hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt változtatni kényszerültek megszokott működésükön. A HR, a vezetők és a csapatok korábban soha nem látott kihívásokkal kerültek szembe, a megoldás pedig minden vállalat és csapat esetében egyedi. Van azonban néhány közös pont, amelyre valamennyi szervezetnek érdemes odafigyelnie, hogy a hibrid munkavégzésre való átállás a lehető leggördülékenyebben történjen.
Miről szól az Ebook?
A Szervezeti Playbookot a globális munkaerőpiac és Partnereink tapasztalataiból, valamint friss tanulmányokból állítottuk össze. A hazai cégeknél leggyakrabban előforduló kérdésekre fókuszáltunk, és ezekre gyakorlati tanácsokkal, pozitív esettanulmányokkal adunk választ.
Azt gondolom, hogy az [eureka] által készített szervezeti playbook hiánypótló a maga nemében, mert bár mostanában már mintha a csapból is a Covid utáni visszatérés kezelése és az ehhez kapcsolódó HR-es teendőkre vonatkozó cikkek folynának, ilyen részletes, a lényegre fokuszáló és kézzelfogható megoldási javaslatokkal rendelkező kiadvány / összefoglalás még nem született. A személyes kedvencem a trial & error működés; alig várom, hogz kipróbáljam (egyelőre még “kicsiben”).
Bakos Blanka – Ingram Micro Magyarország Kft.
HR manager
Milyen témákat érint a szervezeti kézikönyv?
A változó körülményekre való felkészülés lehetőséget ad egy új, hatékonyabb működési modell kialakítására, amelyben munkáltatók és munkavállalók egyaránt megtalálják a számításukat. Az átállással kapcsolatban felmerülő kérdésekre ad választ, útmutatást az e-book.
Felkészülni a bizonytalanra munkaügyi és HR szempontból
- A munkavállalói igények felmérése
- Irodaterek átalakítása
- Munkaügyi teendők
- HR kihívások
Felkészülni a bizonytalanra vezetői szempontból
- Túllépni a szakértői-vezető szerepkörön
- Vezetői mindset-váltás és stílus kialakítása
- Világos szervezeti célok és stratégia
- Az eredmények mérése
Felkészülni a bizonytalanra a csapat szempontjából
- A távmunka legyen az alap?
- Meeting kultúra és kommunikációs flow kialakítása
- Időgazdálkodás és csapatkommunikáció
- Csapategység és egészség
Kinek ajánljuk, és miben segít az e-book?
Vezetőként
Az e-book segítségével megtervezheted a hibrid munkavégzésre való átállás lépéseit, a megvalósítás hetei-hónapjai alatt pedig megőrizheted a fókuszt. Ráirányítjuk figyelmed a bizonytalanság kezeléséhez szükséges legfontosabb vezetői készségekre is, így ezekre tudatosan odafigyelve fejlesztheted magad.
HR-esként
Az e-book amellett, hogy összegyűjti a számodra legfontosabb tudnivalókat az “új normálisról”, a szervezet egészének értékes információkat, javaslatokat tartalmaz. Így Te lehetsz az az információs háttér, amelyre a kollégáid támaszkodhatnak az átállás időszakában.
Csapatvezetőként
Az e-bookban hasznos javaslatokat, és működő best practice-eket találsz a meetingek szervezésétől kezdve, a távolról és az irodában végzett munka egyensúlyának megtalálásáig – hogy minél rövidebb idő alatt minél hatékonyabban dolgozhass a csapatoddal, hibrid munkavégzés keretei között.
A hibrid munkavégzés bevezetéséhez kapcsolódó szolgáltatásaink
- Vezetőknek és a teljes szervezetnek szóló webinár*
- A hibridben való együttműködés hatékonyságát növelő workshop
- Csapategységet és egészséget támogató programok
- Vezetői készségeket és kompetenciákat fejlesztő tréning
- Csapathatékonyságot és munkafolyamatokat optimalizáló workshop
- Erősségek tudatosítása és a kiválóság elérése workshop
(*Fontos! Ez nem a szervezeti kézikönyvhözkapcsolódó ingyenes webinár, hanem a Ti saját szervezetek számára összeállított, az egyéni igényeitekre reflektáló program.)
Egyedi megoldásra lenne szükséged?
A hibrid munkavégzésre való átállás minden szervezet életében különbözőképpen zajlik. Kézikönyvünk és webinárunk itinert ad a változás levezényléséhez, azonban ha támogatásra van szükséged a gyakran évtizedek óta elfogadott, begyakorolt normák felülírásához, valamint a folyamat lépéseinek megtervezéséhez és végrehajtásához, akkor egyedi szervezetfejlesztési megoldással tudunk segíteni Téged.
Kik vagyunk mi?
Életvidám és elhivatott trénerek, coachok, munkapszichológusok, HR és szervezetfejlesztési szakértők. Az [EUREKA] csapata több, mint 300 céggel dolgozott már együtt a vezetők és a csapatok elköteleződésének és eredményességének fejlesztésén.
Ez több, mint 7000 munkavállalót jelent.
A jelenlegi helyzetben a hibrid munkavégzésre való átállás folyamata az egyik legmeghatározóbb élmény a munkahelyi közösségek számára. Minél gördülékenyebben tud egy csapat alkalmazkodni ehhez az új helyzethez, annál könnyebben veszi majd a többi akadályt is, ezért foglalkozunk ezzel mi is kiemelten.