A Digital Hungary címlapján rendezvénypiaci kitekintőnk
Olvasási idő: 1 perc
A B2B rendezvényszférát érintő változásokról írtunk, tényszerűen és ahol tudtunk, számszerűen, piaci és jogi kitekintéssel. A helyzet komolyságát és aktualitását mutatja, hogy a Digital Hungary üzleti, stratégiai és edukációs szakmai magazin a címlapján jelentette meg összefoglalónkat.
Tavaly rengeteg helyen elmaradt a céges karácsony, mert az érintettek ódzkodtak az akkor még újdonságnak számító, ismeretlen online programoktól. Idén viszont már érzik a vezetők a nyomást: valamilyen megoldással elő kell állniuk, hogy ne maradjon el az év végi ünneplés. Ahogy nőnek az esetszámok, úgy fordulnak egyre többen ismét az online megoldások felé, amelyek mostanra bizonyítottak, és amelyek iránt egyre nagyobb a bizalom.
Felmerülhet azonban a HR-es kollégák és a vezetők fejében, hogy mit tud egy ilyen élmény adni, mit nem, hogyan hozható ki belőle a legtöbb, mire érdemes odafigyelni, hogyan lehet az ilyen programokat csapatra/cégre szabni?
Ezekre a kérdésekre reflektáltunk cikkünkben, amely az alábbi linkre kattintva olvasható el teljes terjedelmében:

Szerző: Kalmár Péter – Eureka Games alapító
Ha beindítottuk a gondolataidat,
és szeretnél ezekről beszélni, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és foglalj időpontot egy online 30 perces ingyenes konzultációra.
Időpontot foglalok