5 hasznos cikk a leggyakoribb munkahelyi problémákra
Olvasási idő: 3 perc
A munkahelyünkre hajlamosak vagyunk lehetőség helyett kötelességként tekinteni. Azonban ha nem csak a kötelező munkaidőnk helyszíneként gondolunk rá, akár önismeretünk és fejlődésünk színterévé is válhat. Ez a fajta szemléletváltás nem csupán motivál bennünket a magasabb minőségű és fókuszú jelenlétre az irodában, de az önfejlesztésen keresztül saját jó(l)létünk kulcsa is lehet, tekintve hogy átlag 90 ezer órát töltünk ott életünk során.
Hogy ezt a pozitív és lehetőségeket kereső gondolkodást segítsük, most összeszedtünk neked néhány tippet és könnyen elsajátítható praktikát, amelyek mindössze pár percre kötik csak le a figyelmedet, cserébe rendkívül hasznos mankóddá válhatnak a mindennapok során.
A címek alatt kattints a linkekre, hogy megnyisd a cikkeket!
Kimerültél?
Tedd magad töltőre néhány perc alatt
Nem csoda, ha délután kettő óra tájban – amikor már az ebéd is leért a gyomrodba -, előszeretettel kapaszkodsz a kávésbögrébe, és lanyhuló figyelemmel igyekszel a képernyőre koncentrálni. Vannak azonban olyan projektek, amik nem várhatnak arra, hogy végre beüssön az áldott koffein, így most egy olyan 5 perces trükköt hoztunk, amivel egy plusz, fókuszált energialöketet nyerhetsz az előtted tornyosuló munkához.
Konfliktus az irodában?
Mutatunk egy praktikát, ami segít lehiggadnod
Általánosan elmondható, hogy egy minket emocionálisan is mélyen érintő konfliktushelyzetben higgadtan helyt állni az egyik legnehezebb kommunikációs és önismereti feladat. Ezért egy praktikus, hatékony, 3 lépésből álló konfliktuskezelési módszert mutatunk, amit ha helyesen alkalmazol, lehetőséged nyílik nemcsak higgadtan, de remélhetőleg mindkét oldalról sértődésmentesen megoldani egy felkorbácsolt érzelmekkel teli munkahelyi szituációt.
Kommunikációs problémákra
Mondd, Te játszottál már ma?
A legtöbb munkakörben elengedhetetlen, hogy eredményesen és empatikusan beszélgessetek egymással és az ügyfelekkel, vezetőként pedig kiemelten fontos, hogy az átadni kívánt üzenetet, mondanivalónkat megfelelően tálald. Társalgási kultúránkon mindig van mit csiszolni, ezt pedig meglehetősen modern, szórakoztató és hatékony módon tehetjük meg a társasjátékok segítségével. Mutatjuk!
Elvesztetted a fókuszt?
Ezek segíthetnek az újratervezésben
Nem csak év elején hasznos újragondolni a stratégiai gondolkodásod és beújítani néhány tervezői módszert. De hogyan kezdj ebbe bele? Ehhez nyújtunk egy kis segítséget: összegyűjtöttünk neked pár egyszerűen elérhető év -, és szokástervezőt, melyek segítségével tudatosan rendszerezheted az előtted álló feladatokat, felmérheted a lehetőségeidet és számot vethetsz a mögötted hagyott időszak minden tapasztalatával.
Visszajelzést adni és kapni sem könnyű
Mutatjuk hogyan NE csináld!
A visszajelzés a munkahelyi kommunikáció alfája és omegája, egy olyan jelenség, melynek könyvtárnyi szakirodalma van és mindenkinek van róla véleménye. Azonban a többségünk mégis iránymutatásra vágyik, ehhez pedig a könnyen megfogható metaforák és hasonlatok világa a leggyorsabb út. A visszajelzések szakirodalma pedig meg is szülte egy gyorsétterem komplett étlapját, hamburgerekkel és szendvicsekkel. De lássuk mik is ezek, mikor jók és mikor nem?
Reméljük ez a néhány cikk kapaszkodót nyújthat számodra a mindennapok kissé túlpörgött óriáskerekében. Ha szívesen olvasnál tovább, szeretettel várunk az Eureka Games szakmai blogján. Ha kíváncsi vagy arra, hogy a mi csapatunk miként dolgozik és hogyan építünk stabil szervezeti kultúrát, akkor gyere és nézz körül honlapunkon!
Szerző: Győri- Nádai Réka
Ha beindítottuk a gondolataidat,
és szeretnél ezekről beszélni, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és foglalj időpontot egy online 30 perces ingyenes konzultációra.
Időpontot foglalok